לפעמים אני אומר לעצמי (זה קורה לי הרבה – שאני מדבר עם עצמי) שיש מזל שהמציאו את הדואר האלקטרוני. אחרת איך אפשר היה לפרסם הודעה לעיתונות ובכל זאת לחתום עליה כאילו מדובר בידיעה עיתונאית?
אין לי ספק שלכתבי ICE קשרים חובקים עולם עם התוכנית "tannant on tv" הבריטית וזו, ורק זו הסיבה בגינה ידעו שהפרסומת עומדת להיות משודרת שם בחודש הבא. אני גם משוכנע ש"אייל לוין, מנהל התקשורת השיווקית בברק" סיפק את תגובתו הספונטנית בשל הפנייה הנרגשת של ICE וזאת במסגרת התחקיר שערכה "הכתבת" מיטל זדה על הפרסומת שמסמלת "שהמובילות השיווקית והקריאטיבית של ברק הינה בינלאומית".
אין ספק, ICE הצליחו באופן רשמי להפוך לפח האשפה של היחצ"נים.
כתיבת תגובה