אני לא ממש מרוצה מאיך שהגלוב מגיב אליי בימים האחרונים. אני מקבל יותר מדי הודעות שגיאה, הוא עולה לאט מדי ובאופן כללי נראה כאילו צריך לתת לו בעיטה בתחת.
אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לשלוח הודעת דואר אלקטרוני לשירות התמיכה של "לך לאבאל'ה" בו מתארח הגלוב. לחיצה על כפתור התמיכה הובילה להודעה ששמחה מאוד אל ליבי. את התשובה לשאלותיי, הסבירו לי, אקבל תוך שעה.
סבבה.
ניסחתי את שאלתי באופן הכי מדויק והכי פרטני שיכולתי ("אמא של השרת שלכם בגבס. אולי תעשו איתו כבר משו?!") ושלחתי. כמו כל אתר מסודר, לך לאבאל'ה מיד דיווח שההודעה נקלטה. את התשובה, הוא הבהיר לי, אקבל תוך שעתיים.
שעתיים. טוב נו שיהיה שעתיים. ממילא עד שמגישים לי את ארוחת הבוקר, עד שאני בודק מה עשתה מניית הגלוב בבורסות אסיה, עד שאני עובר על הוול-סטריט ג'ורנל, עד שהמסאז'יסטית מסיימת ועד שאני מקבל את התדרוך היומי מרא"ל גבי אשכנזי, עובר קצת זמן. אז אני אמתין בסבלנות.
ואז הגיע אישור לתיבת הדואר האלקטרוני שלי על כך שהשאלה החשובה שלי התקבלה. תשובה, הסבירו לי, אקבל תוך 24 שעות:
איך מה שהתחיל בהבטחה לשעה נגמר ב-24 שעות, עדיין לא ברור לי. כנראה שתמיכה, היא תמיכה, היא תמיכה ולא משנה לאן ועל מי אתה זורק את האבן.
עוד קצת הם מעצבנים אותי ואני חוזר למוסטיגמן שאצלו השרתים נופלים אבל הוא לפחות עונה לטלפון (כדי להסביר שאין לו מה לעשות. השרתים נפלו).
כתיבת תגובה