קח אותו לאט את הזמן

קטגוריות: , ,

אני לא ממש מרוצה מאיך שהגלוב מגיב אליי בימים האחרונים. אני מקבל יותר מדי הודעות שגיאה, הוא עולה לאט מדי ובאופן כללי נראה כאילו צריך לתת לו בעיטה בתחת.

אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לשלוח הודעת דואר אלקטרוני לשירות התמיכה של "לך לאבאל'ה" בו מתארח הגלוב. לחיצה על כפתור התמיכה הובילה להודעה ששמחה מאוד אל ליבי. את התשובה לשאלותיי, הסבירו לי, אקבל תוך שעה.

שעה אחת. בחייאת דינאק, זה לא הרבה שעה אחת

סבבה.

ניסחתי את שאלתי באופן הכי מדויק והכי פרטני שיכולתי ("אמא של השרת שלכם בגבס. אולי תעשו איתו כבר משו?!") ושלחתי. כמו כל אתר מסודר, לך לאבאל'ה מיד דיווח שההודעה נקלטה. את התשובה, הוא הבהיר לי, אקבל תוך שעתיים.

שעתיים. לא נורא.

שעתיים. טוב נו שיהיה שעתיים. ממילא עד שמגישים לי את ארוחת הבוקר, עד שאני בודק מה עשתה מניית הגלוב בבורסות אסיה, עד שאני עובר על הוול-סטריט ג'ורנל, עד שהמסאז'יסטית מסיימת ועד שאני מקבל את התדרוך היומי מרא"ל גבי אשכנזי, עובר קצת זמן. אז אני אמתין בסבלנות.

ואז הגיע אישור לתיבת הדואר האלקטרוני שלי על כך שהשאלה החשובה שלי התקבלה. תשובה, הסבירו לי, אקבל תוך 24 שעות:

פתאום זה כבר 24 שעות

איך מה שהתחיל בהבטחה לשעה נגמר ב-24 שעות, עדיין לא ברור לי. כנראה שתמיכה, היא תמיכה, היא תמיכה ולא משנה לאן ועל מי אתה זורק את האבן.

עוד קצת הם מעצבנים אותי ואני חוזר למוסטיגמן שאצלו השרתים נופלים אבל הוא לפחות עונה לטלפון (כדי להסביר שאין לו מה לעשות. השרתים נפלו).

תגובות

19 תגובות על “קח אותו לאט את הזמן”

  1. אני לא זוכרת מאיפה הגרלתי את http://www.hostmonster.com , אבל אצלם התמיכה בצ'אט וכשהייתה לי בעיה ב FTP, היה לי גם פתרון מייד.

  2. מאז שעזבת היו שתי בעיות (האפצ'י נפל) ואת שתיהן פתרתי על ידי ריסטרט פשוט לאפצ'י 🙂

    ת'אמת, מאז שעזבת גם השרת עובד מהר יותר, גיא אמר לי שהוא מופתע מאוד מהירידה בעומס, אמרתי לו שזה הבלוג הכי מצליח בארץ הוא הרים איזו גבה או שתיים 🙂

  3. אני מניח שלהתארח אצל גו-דדי זה משהוא שכל אדם צריך לעשות פעם בחיים בשביל ללמוד מה צריך לדרוש מחברת אחסון סבירה (כלומר שיש לה תמיכה ופאנל ניהול שמתמקד בניהול). לשמחתי/צערי אני כבר אחרי זה.

  4. קבוע בריבוע

    ברור לך שהתשובה הראשונה שתקבל היא בסגנון "קרא בבקשה את דף השאלות הנפוצות בנושא [שם של נושא לא קשור לבעיה]"? אני מאמין שאם תתקשר אליהם בטלפון, דרך סקייפ או משהו, הסיכוים שתקבל תשובה מועילה בזמן סביר יגדלו.

  5. זה ממש משעשע. אני במקומך הייתי פונהל איזה אכסון מאוד יקר בארץ.

  6. רועי, האכסונים היקרים בארץ יענו לך בין שמונה לשמונה וחמישה, לא בחגים וחול המועד, לא ביימי שישי ושבתות או שבועות שבהם חלה שבת או חג.

  7. זאת אומרת שיש ביקוש ואין היצע? אם הייתי מבין קצת בניהול שרת הייתי פותח את גוי סטורג'.

  8. למה אתה לא שם את הגלוב על תשתית חינמית ויציבה כמו הבלוגר? הבלוג האזוטרי שלי פועל שם כבר שנה ולא נרשמו תקלות

  9. צודק המוג – תשתמש באב'לה לעשות redirection אבל שהבלוג יהיה בבלוגר
    (אפשר אפילו לעטוף את הבלוג באיזה פריים כך שהמשתמשים יחשבו שהם גולשיםב popup.co.il למרות שהם בבלוגר)

  10. במקום ללכת לאבאל'ה, לך ל-SERVAGE.
    הם עונים לשאלות המציקות שלי בתוך כמה דקות. לפעמים אני מרגיש נבוך להטריד אותם בכלל, אבל בשביל 7$ בחודש אני מצפה שהמנכ"ל יעשה לי ספונג'ה בדירה.

  11. אלי – ההצעה שלך היא אחד הדברים היותר מעצבנים. אם אני רוצה לשלוח למישהו לינק לגלוב, אז או שאני אטעה ואשלח לו את כתובת הבסיס או שאני אעשה Copy Link וכיוב' ואז הכתובת המיוחדת מיותרת.

  12. קרה לי דבר מאוד מוזר. במקום שהמחשב יזכור אותי כ"זה משנה", הוא זכר אותי כ"מגיב בשכר", וזאת על אף שמעולם לא הגבתי בשכר, כאן או במקום אחר. לחילופין, יכול להיות שאני "מגיב בשכר" מתוך שינה.

  13. זה משנה, קרה לי בדיוק אותו דבר לפני כמה ימים. והחלטתי שאם אלון, אז לא מגיבים

  14. אני עובד עם Shev dot com ומקבל סיפוק והנאה.

    מהיר, בארץ ואם הוא נופל זה לכמה שניות בודדות, פעם בחצי שנה 🙂

    http://www.shev.com

    מומלץ 🙂

  15. אמרתי לך דרימהוסט. לא הקשבת.

  16. אגב, את הסיפור על איך Lycos.co.uk מחקו לי אתר שהחזקתי אצלם במשך 5 שנים ולא התנצלו כבר סיפרתי?

  17. באופן מפתיע, וחריג, אני חושב שמוסיף צודק

  18. עומר, הכל פטיר (ובמקרה הזה אפילו בקלות)

  19. מוסיף, אני מכיר אנשים שהיו להם המון בעיות עם דרים הוסט. יש להם שרתים טובים ושרתים רעים.

    יובל, תחזור הביתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן