אריק שמידט, מנכ"ל גוגל, מגדיר (סוף סוף!) מה זה Web 3.0 בעיניו.
יאללה, סגרנו את הנושא הזה, אפשר להמשיך ל-4.0.
(דרך אורלי יקואל)
אריק שמידט, מנכ"ל גוגל, מגדיר (סוף סוף!) מה זה Web 3.0 בעיניו.
יאללה, סגרנו את הנושא הזה, אפשר להמשיך ל-4.0.
(דרך אורלי יקואל)
תיקון. הוא מגדיר מה זה 2.0.
עכשיו אפשר להמשיך ל-3.0
אל תתקן אותי, מותק. הוא מגדיר מה זה שלוש, וקובע ששתים זה מונח שיווקי.
ענק!!!
כנראה שלפליטות פה של מנכ"ל גוגל לא מתייחסים יותר מידי (אם רק ביל גייטס היה אומר
שדרך ההפצה של התוכנות העתידיות יהיה באמצעות וירוס…אההה…).
אגב 2.0, 3.0 וכו' – האם אנחנו צריכים לצפות לגירסא 2.5 או 3.8, או שאפשר לדבר על ווב 2, בלי הדוט או?
אני חייב לומר שממש לא הבנתי מה הוא אומר.
אל תקרא לי מותק. זה עושה אותי לדג משוקולד.
ואני בכל זאת אתקן אותך. הוא אומר ש-2.0 זה מונח שיווקי, ו-3.0 זה מונח שהשואל המציא בזה הרגע. ואז הוא מנסה להמציא הגדרה טכנולוגית ל-2.0.
לא לריב ילדים, הוא מגדיר וגם וגם ועל שניהם אומר בעיקר שזאת תפישה חדשה לגמרי. מה התפישה הזאת עושה חוץ מלהיות חדשה ומהפכנית? אני לא ממש הבנתי, אבל אולי ד"ר עידן יוכל להסביר.
אני מסכים עם מר שמידט לחלוטין
אין דבר כזה ווב 2.0 כטכנולוגיה
האג'קס (שהוא הבסיס לווב 2.0) היה קיים כמעט מהגרסה הראשונה של ה ווב אאוטלוק (OWA) – וכן, למי שלא הבין, מייקרוסופט היא חלוצת הווב 2.0 עוד בימים שלפני האינטרנט המהיר (ווב 1.0 ?)
כל העניין הזה של ווב 2.0 הוא דחיפה של אנשי תוכן ושיווק חרוצים ביותר שרצו לתת שמות לחלק נרחב של הבועה (?) הנוכחית
ההסבר על ווב 3.0 (למי שלא הבין, יובל) הוא נסיון של מר שמידט להציג את מפת הדרכים של גוגל לשנים הקרובות באיצטלה של משהו גלובלי יותר
…והכל סתם נראה בינתיים כמו נסיון להמציא שם חדש. כמו משהו שפרסומאים מנסים לעשות כדי שאנשים "ירגישו" את החידוש. עכשיו זה כבר 3.0.. שיהיה.
יובל, הסיבה שאתה לא מבין מה הוא אומר היא שהמנטאליות המודרניסטית שלך חוסמת לך את הראש מלהבין פרדיגמה ושפה ונאראטיב פוסטמודרניים (ותודה להלמו).
כתיבת תגובה