בשל ענייני המעבר לא הספקתי להתייחס לשתי ידיעות שהתפרסמו שלשום ב"גלובס". בידיעה אחת מסופר על צעדים משפטיים שננקטים נגד גוגל באוסטרליה בגין הקישורים הממומנים במנוע החיפוש שלה. בידיעה שלצידה מסופר על המלצרית שזכתה במיליון דולר לאחר שזכתה בתחרות השקעות של CNBC. הנה שתי הידיעות כפי שהתפרסמו בעיתון (לחצו על התמונה לגרסה מוגדלת).
המלצרית זכתה בתחרות בין השאר מכיוון שהשקיעה במניית "קרוקס". זו הסיבה שתמונה של נעל קרוקס מעטרת את הידיעה. ומה באשר לסרגיי ברין, אחד משני מייסדי גוגל? מין הסתם יש מאות תמונות של האיש. האם זה רק מקרה שעורכי העמוד בחרו בתמונה בה הוא מופיע, כן כן, עם נעל קרוקס בעלת צבע דומה, כמעט זהה, לנעל שנמצאת משמאלו? אני משער שלא. אלו מסוג המשחקים הגרפיים הכל כך אהובים על עורכי עמודים.
מצד שני, קשה לחשוב על פרסומת טובה יותר לכפכף הגומי. שהרי אם סרגיי, האיש ששווה מיליארדים, מסתובב ברחבי העולם עם מצלמה שעולה כמה אלפי דולרים ולרגליו קרוקס ב-40 דולר, אז איך אתם, פשוטי העם, יכולים לסרב? שמישהו בקרוקס ייתן ל"גלובס" בונוס – הם הרוויחו אותו ביושר.
והערה קטנה למתרגם הידיעה על המלצרית. WD-40 היא "משחה פופולרית" רק אם אתה ציר חורק של דלת.
כתיבת תגובה