כבר כתבתי בעבר שאני לא מבין אנשים שנכנסים לאתר MSN ישראל ושהוא אחד האתרים המיותרים בנוף האינטרנט הישראלי. כעת נראה שהאתר מתפורר, מבפנים.
אחרי שעורך האתר, נעם רשף, התפטר, ואחרי שמנכ"ל האתר, אורי אדוני, התפטר, מתפטר כעת סמנכ"ל המכירות והשיווק וזאת בשל "חילוקי דעות". הייתי שמח לנבא שהטלטלה שעובר האתר הישראלי תהפוך אותו לגורם משמעותי יותר ברשת אבל יש לי הרגשה שאת בעלי המניות של MSN ישראל מעניין רק דבר אחד: איך מוכרים כמה שיותר פרסומת בכמה שפחות השקעה בתוכן. ניתן לטעון שזה מה שמעניין את כל בעלי המניות של כל האתרים באשר הם, ועדיין, נראה לי שב-MSN ישראל הביאו את הפילוסופיה הזו לדרגת אומנות.
כתיבת תגובה