כמו כל גיק שנולד בראשית שנות ה-70', גם לי יש אובססיה קלה עם ההיסטוריה של המחשבים הראשונים. אתר האינטרנט PC World מציג בעמוד אחד כ-30 פרסומות טלוויזיה מראשית שנות ה-80' ועד היום בו מנסים למכור לנו מיקרו-מחשבים ובהמשך מחשבים אישיים, מערכות הפעלה ועוד.
מעניין לראות את השיפט שחל במהלך השנים בתוכן הפרסומות: כיום, כמעט ולא מדברים עוד על הפונקציונאליות של המחשב, על מה שאוכל לעשות איתו. תחת זאת, מדברים על חוויה, על ערכים, על תרבות. זה חלק מתנועת המיתוג בעולם הפרסום שהתרחשה בעשורים האחרונים והיא בולטת במיוחד בפרסומות של אפל.
(מקור: עיתונותגיקית)
כתיבת תגובה