רפאל פוגל מהטוש, מספר ש"דיברנו" (לא ברור מי זה ה"דיברנו" הזה אם רק הוא חתום על המאמר) עם אייל הרצוג, המייסד של מטה קפה, שאמר ש"מטהקפה הוא אתר שיתוף הווידיאו העצמאי הגדול בעולם". ההצהרה של הרצוג הובילה את פוגל למסע בארץ הדמיון בה הצליח לאתר את הסיבה המדויקת בגינה גוגל רכשה את הצינור:
אלא שאחרי השיחה עם הרצוג, פנינו לחיפוש בגוגל. המילה "MetaCafe" המציאה 3.5 מיליון תוצאות – לא רע בכלל עבור אתר עצמאי. אחר כך חיפשנו את המילה "YouTube" והתקבלו 141 מיליון תוצאות, עבור אתר שהיה עצמאי עד אתמול. כנראה שזו הסיבה שגוגל קנתה דווקא את החברה האמריקאית ולא את החברה הישראלית. בטח גם בהנהלה של גוגל, טרח מישהו לבצע בדיקה דומה לשלי והחליט ללכת דווקא על החברה מספר אחד בתחום ולא על החברה הקטנה מישראל.
כן, כנראה שזו הסיבה שגוגל קנתה דווקא את החברה האמריקאית ולא את החברה הישראלית. "בטח" גם בהנהלה של גוגל מישהו עשה בדיקה דומה. למעשה, בכל פעם שגוגל עומדת לקנות חברה והיא לא יודעת אם לקנות אותה או את המתחרה שלה, היא מחפשת בגוגל למי יש יותר תוצאות.
למקרא הטקסט לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.
פנינו לחיפוש בגוגל. המילה "לצחוק" המציאה 622 אלף תוצאות – לא רע בכלל עבור מילה כל כך חיובית. אחר כך חיפשנו את המילה "לבכות" והתקבלו 671 אלף תוצאות, עבור מילה שהיתה די עצובה עד אתמול. כנראה שזו הסיבה שהחלטתי לבכות ולא לצחוק.
כתיבת תגובה