חבל, יש לך פנים יפות

קטגוריות: ,

זה לא חדש שקשה לדעת האם תמונה שאנחנו רואים היא תמונה של אדם אמיתי או יצירה של בינה מלאכותית, אבל יכולנו להתנחם בכך שבכל מה שקשור בווידאו, המשימה יותר קשה – עבור הבינה המלאכותית, הכוונה.

בווידאו קורים הרבה דברים בזמן אמת: הזוויות משתנות, התאורה משתנה, יש כל מיני מיקרו-תנועות של שרירי הפנים שלא לדבר על כך שאם מכניסים איברים נוספים לתמונה כמו ידיים או אובייקטים אחרים, אם נוגעים בפנים וכן הלאה, זה מקשה על החלפת הפנים, בוודאי בזמן אמת.

אבל אז… נתקלתי בזה.

מה שהבחור הסיני אומר הוא פחות מעניין. אחרי שקצת חקרתי אני מבין שהוא מדבר על מודל שהוא אימן בעצמו ושמסוגל לבצע את ההחלפה הזו בזמן אמת ועדיין יש מחלוקת סביב השאלה האם מה שמצולם כאן אכן התבצע בזמן אמת.

כפי שאפשר לראות בהמשך הסרטון, אפליקציות שמאפשרות החלפה של פנים הפכו לפופולאריות באסיה (כמו רוב הדברים המשונים בעולם) אבל רמת ביצוע שמוצגת כאן היא, למיטב ידיעתי, יוצאת דופן.

בהיצטרפות של מקרים, נתקלתי בסרטון הזה ביום שבו האנשים היקרים שמפעילים את חשבון הפייסבוק של "כאן ארכיון" החליטו לאוורר קטע קצר מתוך "זומביט" שבו אני מדבר על גוגל. השנה היא 2004 ואני נראה כאילו בלעתי את עצמי. פעמיים. לפחות אני לא מדבר (יותר מדי) שטויות.

מישהו מתנדב להחליף לי את הפנים?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן