הוצאות "קשר עם הבוחר" של חברי הכנסת, זכו מאז ומעולם לזעם הבוחרים. מסתבר שיש אנשים שלא מבינים מדוע יש צורך לחזק את הקשר עם הבוחר, באמצעות רכישת מקרר קטן.
כמובן שיש חברי כנסת שמשתמשים בסכומים הנאים למטרות טובות, כמו למשל חברת הכנסת רוחמה אברהם, שהשקיעה באתר האינטרנט שלה 2,535 שקלים במהלך 2006.
(ובגדול)
חיפשתי את אתר האינטרנט של חברת הכנסת, אבל מלבד אתרי ציטוטים המכילים משפטים אלמותיים, לא מצאתי את האתר המדובר, שכבר ב-2004 השקיעה בבנייתו למעלה מ-4,400 שקלים.
לאחר חיטוט ממושך בגוגל נמצאה אברהם באתר "יאללה קדימה", בעמוד בית מנומנם ובלתי מעודכן, שנפתח במשפט "באתר האינטרנט הרשמי שלי אני מבקשת להביא לידיעת הציבור הרחב את עיקרי פעילותי בכנסות ה-16 וה-17". מוזר, הייתי בטוחה שמנהלי האתר הכריזו כי מדובר ב"אתר פעילים עצמאי", וכי "יאללה קדימה הוא שטח אינטרנטי פרטי שאינו קשור לתנועת קדימה". מעניין שרק חלק מחברי המפלגה שילמו (למעשה) על האתר (לכאורה), אבל כולם זכו למקום של כבוד באתר המופלא, שהסקר האחרון שבו מעניק למטה המרכזי את הציון "גרוע" ברוב קולות, וכך גם לתפקודה של יושבת ראש ועדת הכנסת שהוזכרה קצת קודם. נראה לי שעדיף להשקיע במקרר.
כתיבת תגובה